صفحه اصلی |ارسال رایگان مقاله| درباره ما | تماس با ما


صفحه نخست » بانک مقالات با ترجمه  » آموزش بازاریابی الکترونیک درحال تحول: تجزیه و تحلیل دوره و برنامه های بین المللی
  • آموزش بازاریابی الکترونیک درحال تحول: تجزیه و تحلیل دوره و برنامه های بین المللی

    نام مقاله به انگلیسی: E-marketing education in transition: An analysis of international courses and programs تعداد صفحات مقاله:7 تعداد صفحات ترجمه:15 سال مقاله:2016

    خرید آنلاین
    نسخه نمایشی 25000 تومان

نام مقاله به انگلیسی: E-marketing education in transition: An analysis of international courses and programs

نام مقاله به فارسی: آموزش بازاریابی الکترونیک درحال تحول: تجزیه و تحلیل دوره و برنامه های بین المللی

تعداد صفحات مقاله:۷

تعداد صفحات ترجمه:۱۵

نام رشته:مدیریت

سال مقاله:۲۰۱۶

لینک مقاله در سایت www.sciencedirect.com

Abstract

E-marketing is an expanding and dynamic field that needs a skilled workforce. Educational institutes across the world have responded to this demand by introducing E-marketing courses and, recently, programs. This study aims at greater shared agreement about what E-marketing encompasses through exploring around 120 business schools worldwide. In addition, a thorough analysis of the main books used in basic E-marketing or digital marketing courses was conducted to identify the main topics covered in these courses. The study concludes that E-marketing education is going through a transitional period at different levels. Implications regarding the topics and teaching of E-marketing are discussed.

Keywords

E-marketing education; e-dilemma; The Internet; Programs

چکیده

بازاریابی الکترونیک زمینه ی در حال گسترش و پویایی است که نیاز به نیروی کار ماهر دارد. موسسات آموزشی در سراسر جهان به این تقاضا باید با معرفی دوره های بازاریابی الکترونیک و  اخیراً، با  برنامه ها پاسخگو باشند. این مطالعه  قصد دارد توافقات مشترک بیشتری را  دریابد، در مورد این که ، بازاریابی الکترونیک شامل چه چیزی است که از طریق حدود ۱۲۰ دانشکده کسب و کار در سراسر جهان بررسی می شود. به علاوه، تجزیه و تحلیل کاملی بر کتاب های اصلی بکاربرد شده در دوره های پایه ای بازاریابی الکترونیک و بازاریابی دیجیتال انجام گرفته، برای شناسایی موضوعات اصلی که در این دوره تحت پوشش قرار می گیرند. مطالعه نتیجه می دهد که آموزش بازاریابی الکترونیک از طریق یک دوره در حال تحول بین سطوح مختلف پیش می رود. پیامدها با توجه به موضوعات و آموزش بازاریابی الکترونیک مورد بحث قرار می گیرند.

کلمات کلیدی

آموزش بازاریابی الکترونیک;معضل الکترونیک;اینترنت;برنامه ها

خرید آنلاین
نسخه نمایشی 25000 تومان

با کلیک بر روی دانلود ، به صفحه پرداخت هدایت می شوبد و بعد از پرداخت، فایل دانلود می شود.

كلمات كليدي : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

  • Facebook |
  • Twitter |
  • Delicious |
  • Email
  • :این مطلب را به اشتراک بگذارید یا به دوستان تان پیشنهاد دهید

[ پرداخت از طریق تمام کارت های بانکی عضو شتاب امکان پذیر است ... ]
© Copyright modirprozhe.ir 2016
Design By Iran Nashr Eshop