صفحه اصلی |ارسال رایگان مقاله| درباره ما | تماس با ما


صفحه نخست » بانک مقالات با ترجمه  » ارزش برنامه ریزی کسب و کار پیش از راه اندازی- جنبه نظری تصمیم
  • ارزش برنامه ریزی کسب و کار پیش از راه اندازی- جنبه نظری تصمیم

    نام مقاله به انگلیسی: The value of business planning before start-up — Adecision-theoretical perspective تعداد صفحات مقاله: 15 تعداد صفحات ترجمه:30 سال انتشار: 2011

    خرید آنلاین
    نسخه نمایشی 15000 تومان

 نام مقاله به انگلیسی: The value  of business planning before start-up — Adecision-theoretical perspective

تعداد صفحات مقاله: ۱۵

تعداد صفحات ترجمه:۳۰

سال انتشار:  ۲۰۱۱

لینک مقاله در سایت http://www.sciencedirect.com

 

Abstract

In this paper we analyze business planning from the perspective of the nascent entrepreneur. We measure its value for the entrepreneur at the point where he must decide whether or not to plan, and we contrast our results with empirical studies that compare firms’ performance after market entry. Within a formal decision-theoretical framework we show that the value of planning is driven by the possibility of evaluating alternative actions and being able to improve strategies. Before market entry, the main purpose of evaluation is to pursue good and terminate bad business ideas. We show how the value of planning is determined by the venture under consideration and how it depends on the quality of planning. Our theoretical model yields several behavioral and statistical implications that we compare with empirical observations found in the literature. In particular, we show how our model of rational decision making can be used to explain important hypotheses and contradictory observations that have fueled the debate on business planning

چکیده

در این مقاله برنامه ­ریزی کسب و کار را از دیدگاه کارآفرین نوظهور تجزیه و تحلیل می­کنیم. ما ارزش برنامه­ ریزی کسب و کار را برای کارآفرین در جایی که باید تصمیم بگیرد که آیا برنامه­ ریزی کند یا خیر اندازه­گیری می­کنیم و نتایج بحث مان را با مطالعات تجربی که عملکرد سازمان ها را بعد از ورود به بازار مقایسه می­کند، می­سنجیم. با کمک یک قالب کاری تئوریک تصمیم­ گیری رسمی نشان می­دهیم که ارزش برنامه­ ریزی از امکان ارزیابی اقدامات متناوب و قدرتمند شدن (توانا شدن) برای بهبود استراتژی ناشی می­شود. قبل از ورود به بازار، علت اصلی ارزیابی، دنبال کردن ایده­های خوب کسب و کار و خاتمه داده ایده های بد است. نشان می­دهیم که چگونه ارزش برنامه­ ریزی در برابر کسب و کار مورد ملاحظه تعیین می­شود و چگونه به کیفیت برنامه­ ریزی بستگی دارد. مدل تئوریک ما، چندین کاربرد آماری و رفتاری را نتیجه داد که با ملاحظات (مشاهدات) تجربی آورده شده در ادبیات مقایسه می­کنیم. به خصوص نشان می­دهیم چگونه مدل تصمیم­گیری عقلائی ­مان می تواند برای توضیح فرضیات مهم و مشاهدات متناقص که بحث برنامه­ریزی کسب و کار را تقویت کرده­اند، به­کار گرفته شود.

خرید آنلاین
نسخه نمایشی 15000 تومان

با کلیک بر روی دانلود ، به صفحه پرداخت هدایت می شوبد و بعد از پرداخت، فایل دانلود می شود.

  • Facebook |
  • Twitter |
  • Delicious |
  • Email
  • :این مطلب را به اشتراک بگذارید یا به دوستان تان پیشنهاد دهید

[ پرداخت از طریق تمام کارت های بانکی عضو شتاب امکان پذیر است ... ]
© Copyright modirprozhe.ir 2016
Design By Iran Nashr Eshop