صفحه اصلی |ارسال رایگان مقاله| درباره ما | تماس با ما


صفحه نخست » بانک مقالات با ترجمه  » بازاریابی علت محور محصولات با عوامل خارجی منفی
  • بازاریابی علت محور محصولات با عوامل خارجی منفی

    نام مقاله به انگلیسی: Cause-related marketing of products with a negative externality تعداد صفحات مقاله:10 تعداد صفحات ترجمه:25 سال مقاله:2016

    خرید آنلاین
    نسخه نمایشی 25000 تومان

نام مقاله به انگلیسی: Cause-related marketing of products with a negative externality

نام مقاله به فارسی: بازاریابی علت محور محصولات با عوامل خارجی منفی

تعداد صفحات مقاله:۱۰

تعداد صفحات ترجمه:۲۵

نام رشته:مدیریت

سال مقاله:۲۰۱۶

لینک مقاله در سایت www.sciencedirect.com

Abstract

Firms increasingly develop partnerships with non-profit organizations (NPO) to support a cause and improve their corporate image. This type of Corporate Social Responsibility, called cause-related marketing, commits firms to fund associations that encourage environmental protection, international development, and other causes by donating part of their profits. In this article, we argue that when cause-related marketing is applied to products with a negative externality, these a priori win–win arrangements can generate adverse and unexpected effects. We consider a vertical differentiation model integrating two assumptions. First, consumers may perceive the firm’s contribution to be higher than the actual donation. Second, consumers who value highly socially responsible behavior may prefer not to consume rather than consuming products that aren’t socially responsible. In this set-up we identify several possible counter-productive effects such as the likelihood of increase of the externality and the crowding out of direct contributions. We also draw policy and managerial implications.

Keywords

Cause-related products; Cause marketing; Donation; Crowding-out; Environmental externalities; Fund-raising

چکیده

 شرکت ها به طور فزاینده ای همکاریشان را با سازمان های غیرانتفاعی برای پشتیبانی از علل و بهبود تصویر شرکتشان، توسعه می دهند. این نوع صنف مسئولانه اجتماعی ، که بازاریابی علت محور نامیده می شود، شرکت ها را به سرمایه گذاری متحد وا می دارد که آنها را به محافظت محیطی، توسعه  بین المللی و دیگر علل دیگر که با اهدا بخشی از سودشان است، تشویق می کند. در این مقاله، ما  دلیل می آوریم که زمانی که بازاریابی علت محور برای محصولات با عوامل جانبی منفی پذیرفته می شود،  این  مقدمات  اولیه برد- برد می تواند عوامل جانبی و غیر منتظره ای را به وجود آورد. ما یک مدل تفکیک  عمودی  را بررسی می کنیم که  دو فرض را در یکپارچه می کند. اول، مصرف کنندگان ممکن است  دریابند که سهم شرکت خیلی بیش تر از اهدا واقعی است. دوم، مصرف کنندگانی که ارزش  بالایی از رفتار مسئولانه اجتماعی دارند ممکن است مصرف بیش از حد محصولات مصرفی را که یک مسئولیت اجتماعی نیست، را ترجیح ندهند. در این مجموعه ما برخی عوامل ضد- تولیدی همچون احتمال افزایش عوامل جانبی و ازدحام  سهم های مستقیم را شناسایی می کنیم. ما همچنین سیاست ها و مفاهیم مدیریتی را ترسیم می کنیم.

کلمات کلیدی

محصولات علت محور;علت بازاریابی;کمک مالی;تراکم بیرونی;عوامل خارجی محیطی;جذب سرمایه

خرید آنلاین
نسخه نمایشی 25000 تومان

با کلیک بر روی دانلود ، به صفحه پرداخت هدایت می شوبد و بعد از پرداخت، فایل دانلود می شود.

كلمات كليدي : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

  • Facebook |
  • Twitter |
  • Delicious |
  • Email
  • :این مطلب را به اشتراک بگذارید یا به دوستان تان پیشنهاد دهید

[ پرداخت از طریق تمام کارت های بانکی عضو شتاب امکان پذیر است ... ]
© Copyright modirprozhe.ir 2016
Design By Iran Nashr Eshop