صفحه اصلی |ارسال رایگان مقاله| درباره ما | تماس با ما


صفحه نخست » بانک مقالات با ترجمه  » تاثیر تناسب ارزش بر رابطه ی کانال بازاریابی
  • تاثیر تناسب ارزش بر رابطه ی کانال بازاریابی

    نام مقاله به انگلیسی: The impact of value congruence on marketing channel relationship تعداد صفحات مقاله:10 تعداد صفحات ترجمه:26 سال مقاله:2016

    خرید آنلاین
    نسخه نمایشی 25000 تومان

نام مقاله به انگلیسی: The impact of value  congruence on marketing channel relationship

نام مقاله به فارسی: تاثیر تناسب ارزش بر رابطه ی کانال بازاریابی

تعداد صفحات مقاله:۱۰

تعداد صفحات ترجمه:۲۶

نام رشته:مدیریت

سال مقاله:۲۰۱۶

لینک مقاله در سایت www.sciencedirect.com

Abstract

Organizational values guide acceptable behavior and provide motivational dynamism. Marketing channel literature has yet to address the impact of values on interfirm exchanges. We propose that value congruence between cooperating firms can be an effective governance method. This research examines the impact of value congruence between manufacturers and their primary distributors. Survey data from 278 manufacturing firms demonstrate that perceived value congruence has a positive effect on distributors’ performance. Moreover, information sharing and joint problem solving serve as mechanisms that partially mediate the main effect. This research calls for integration of organizational values into partner selection and marketing channel governance.

Keywords

Value congruence; Relational governance; Inter-firm relationships; Marketing channel

چکیده

ارزش های سازمانی، رفتار قابل قبولی را آموزش و پویایی انگیزشی را ارائه می دهند. ادبیات کانال بازاریابی هنوز تاثیر ارزش ها را که در مبادلات بین شرکتی وجود دارد را بررسی می کند. ما نشان می دهیم که ارزش بین شرکت هایی که با هم همکاری دارند، می تواند در یک روش حکومتی موثر باشد. این پژوهش، تاثیر تناسب ارزش بین تولیدکنندگان و توزیع کنندگان اصلی خود را مورد آزمون قرار می دهد. داده های نظرسنجی از ۲۷۸ شرکت تولید کننده، نشان می دهد که تناسب ارزش درک شده، تاثیر مثبتی بر روی عملکرد توزیع کنندگان دارد. علاوه بر این، اشتراک گذاری اطلاعات و حل مسائل مشترک به عنوان مکانیسم هایی بکار می روند  که تا حدودی اثراصلی را تحت پوشش قرار می دهد. این تحقیق یکپارچه سازی ارزش های سازمانی را در انتخاب شریک و حکومت کانال بازاریابی را بررسی می کند.

کلمات کلیدی

تناسب ارزش;حکومت رابطه ای;روابط بین شرکتی;کانال های بازاریابی

 

خرید آنلاین
نسخه نمایشی 25000 تومان

با کلیک بر روی دانلود ، به صفحه پرداخت هدایت می شوبد و بعد از پرداخت، فایل دانلود می شود.

كلمات كليدي : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

  • Facebook |
  • Twitter |
  • Delicious |
  • Email
  • :این مطلب را به اشتراک بگذارید یا به دوستان تان پیشنهاد دهید

[ پرداخت از طریق تمام کارت های بانکی عضو شتاب امکان پذیر است ... ]
© Copyright modirprozhe.ir 2016
Design By Iran Nashr Eshop