صفحه اصلی |ارسال رایگان مقاله| درباره ما | تماس با ما


صفحه نخست » بانک مقالات با ترجمه  » تقویت تحقیقات بازاریابی اجتماعی: بدست آوردن بینش از طریق مردم شناسی
  • تقویت تحقیقات بازاریابی اجتماعی: بدست آوردن بینش از طریق مردم شناسی

    نام مقاله به انگلیسی: Strengthening social marketing research: Harnessing “insight”through ethnography تعداد صفحات مقاله:۸ تعداد صفحات ترجمه:۱۸ سال مقاله:۲۰۱۵

    خرید آنلاین
    نسخه نمایشی 20000 تومان

نام مقاله به انگلیسی: Strengthening social marketing research: Harnessing “insight”through ethnography

نام مقاله به فارسی: تقویت تحقیقات بازاریابی اجتماعی: بدست آوردن بینش از طریق مردم شناسی ( قوم نگاری)

تعداد صفحات مقاله:۸

تعداد صفحات ترجمه:۱۸

نام رشته:مدیریت

سال مقاله:۲۰۱۵

لینک مقاله در سایت www.sciencedirect.com

 

Abstract

This paper aims to challenge social marketers to extend their research repertoire beyond restrictive ‘individualised rationalities’ driving reliance on scientifically proven evidence, population data and focus groups as insight-oriented research. Social marketing, as a discipline, is constrained by using techniques aimed at (dis)proving scientific hypotheses, thus misses the mark when it comes to creating effective social change. Gaining insight into human conduct requires research tools that examine the deep ecological context of behaviour. Ethnography has the capability to generate deep culturally based insights that captures the social world through the eyes of the consumer, yet to date remains largely underutilised in social marketing. This article explores the value of ethnography as a social marketing research method enabling in-depth and meaningful engagement with the social and cultural experiences and the performative practice that is the manifestation of human existence.

Keywords

Social marketing; Research insight; Ethnography; Behaviour change; Social change; Behavioural ecology

چکیده

این مقاله با هدف به چالش کشیدن بازاریابان اجتماعی برای گسترش مجموعه تحقیقاتشان بدون محدود کردن عقلانیت شخصی در شواهد علمی شان ، داده های مربوط به جمعیت و همچنین تمرکز بر پژوهش بینش گرا انجام شده است . بازاریابی اجتماعی به عنوان یک رشته ، مقیّد به استفاده از تکنیک ها در اثبات فرضیه های علمی است بنابراین وقتی به سمت ایجاد تغییرات موثر اجتماعی سوق پیدا می کند این نشانه  مخصوص را از دست می دهد . بدست آوردن بصیرت ( بینش ) از رفتار انسان ها نیازمند ابزار تحقیقاتی ست که مفاهیم عمیقی از رفتار انسان ها با محیط اجتماعی را مشخص کند. علم قوم نگاری ( مردم شناسی) قابلیت ارائه این بینش عمیق را از جهان اجتماعی از طریق چشمان مصرف کننده مهیا می کند. با این حال تا حد زیادی ، در بازاریابی اجتماعی از داده ها استفاده کمی می شود. این مقاله ، ارزش علم مردم نگاری را به عنوان یک روش تحقیقاتی در بازاریابی اجتماعی که می تواند تعامل معنی داری با تجربه های فرهنگی و اجتماعی و همچنین جنبه های وجود انسان داشته باشد پیگیری می کند.

کلمات کلیدی

بازاریابی اجتماعی ، بینش پژوهش ، مردم نگاری ، تغییر رفتار ، تغییر اجتماعی ،اکولوژی رفتاری

 

خرید آنلاین
نسخه نمایشی 20000 تومان

با کلیک بر روی دانلود ، به صفحه پرداخت هدایت می شوبد و بعد از پرداخت، فایل دانلود می شود.

كلمات كليدي : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

  • Facebook |
  • Twitter |
  • Delicious |
  • Email
  • :این مطلب را به اشتراک بگذارید یا به دوستان تان پیشنهاد دهید

[ پرداخت از طریق تمام کارت های بانکی عضو شتاب امکان پذیر است ... ]
© Copyright modirprozhe.ir 2016
Design By Iran Nashr Eshop