صفحه اصلی |ارسال رایگان مقاله| درباره ما | تماس با ما


صفحه نخست » بانک مقالات با ترجمه  » رسانه¬های اجتماعی و اقناع نیاز بشری
  • رسانه¬های اجتماعی و اقناع نیاز بشری

    نام مقاله به انگلیسی: Social media and human need satisfaction: Implications for social media marketing تعداد صفحات مقاله: 11 تعداد صفحات ترجمه:15 سال انتشار: 2015

    خرید آنلاین
    نسخه نمایشی 25000 تومان

 نام مقاله به انگلیسی: Social  media and  human need satisfaction: Implications for  social  media marketing

تعداد صفحات مقاله: ۱۱

تعداد صفحات ترجمه:۱۵

سال انتشار:  ۲۰۱۵

لینک مقاله در سایت http://www.sciencedirect.com

 

Abstract    U.S. companies spent  $۵٫۱ billion on social media advertising in 2013, but a recent Gallup survey revealed that these advertisements had no influence on the majority of  U.S.  consumers’ buying  decisions. For  social  media  marketing to  be effective, we argue  that social  media  marketing efforts need  to  be  congruent and aligned  with  the  different needs   of  social  media  users.   To this  end,   this  article presents a typology  of current social media  services  using the  following categories: relationship, self-media, collaboration, and creative outlet. We further elaborate on how each type of social media caters to basic human needs, and provide implications for social  media  marketing based  on the  need-congruence lens.

چکیده: شرکت­های آمریکایی در سال ۲۰۱۳، ۵٫۱ میلیارد دلار صرف تبلیغات در رسانه­های اجتماعی کردند، اما بررسی­های اخیر موسسه گالوپ نشان داد که این تبلیغات تأثیری در اکثر مصرف­کنندگان آمریکایی در تصمیم­گیری برای خرید ندارد. برای مؤثر واقع شدن بازاریابی رسانه­های اجتماعی، استدلال می­کنیم که تلاش­های بازیابی رسانه­های اجتماعی نیاز به هم­خوانی و هم­سویی با نیازهای مختلف کاربران رسانه­های اجتماعی دارد. برای این منظور، این مقاله یک نوع­شناسی برای سرویس­های رسانه­های اجتماعی حاضر با استفاده از مقوله­های زیر ارائه می­کند: رابطه، رسانه‌های شخصی، همکاری، رسانه خلاق. پس‌ازآن در مورد این‌که چگونه هر نوعی از رسانه نیازهای اساسی انسانی را برطرف می­کند توضیح خواهیم داد، و مفاهیمی برای بازاریابی شبکه­های اجتماعی بر اساس دیدگاه نیاز-تناسب ارائه خواهیم کرد.

 

 

خرید آنلاین
نسخه نمایشی 25000 تومان

با کلیک بر روی دانلود ، به صفحه پرداخت هدایت می شوبد و بعد از پرداخت، فایل دانلود می شود.

  • Facebook |
  • Twitter |
  • Delicious |
  • Email
  • :این مطلب را به اشتراک بگذارید یا به دوستان تان پیشنهاد دهید

[ پرداخت از طریق تمام کارت های بانکی عضو شتاب امکان پذیر است ... ]
© Copyright modirprozhe.ir 2016
Design By Iran Nashr Eshop