صفحه اصلی |ارسال رایگان مقاله| درباره ما | تماس با ما


صفحه نخست » بانک مقالات با ترجمه  » چگونه مشتریان با شکست خدمات کنار می آیند؟ مطالعه ای در مورد شهرت تجاری و رضایت مشتری
  • چگونه مشتریان با شکست خدمات کنار می آیند؟ مطالعه ای در مورد شهرت تجاری و رضایت مشتری

    تعداد صفحات مقاله: 10 تعداد صفحات ترجمه:26 سال انتشار: 2015

    خرید آنلاین
    نسخه نمایشی 25000 تومان

 نام مقاله به انگلیسیHow customers cope with service failure? A study of brand reputation and  customer satisfaction:

تعداد صفحات مقاله: ۱۰

تعداد صفحات ترجمه:۲۶

سال انتشار:  ۲۰۱۵

لینک مقاله در سایت http://www.sciencedirect.com

a b s t r a c t

In this paper we examine the different coping mechanisms used by customers when they confront service failure. It was  found that the  coping mechanism used by customers changes depending on the  severity of the  service failure. Further, it was  observed that brand reputation moderates the relationship between severity of service failure and coping strategies, customer satisfaction and behavioral intentions under different conditions. We conducted an experimental study in an airline travel context. The data supports the proposed model.

چکیده

در این مقاله، مکانیسم های متفاوت مقابله که مشتریان وقتی با شکست خدمات مواجه می شوند، از آنان استفاده می کنند، بررسی می شود. مشخص شد که مکانسیم مقابله مورد استفاده توسط مشتریان بسته به شدت شکست خدمات، تغییر می کند. علاوه بر این، مشاهده شد که شهرت تجاری رابطه بین شدت شکست خدمات و راهبرد های مواجهه، رضایت مشتری و نیات رفتاری آنها را در شرایط مختلف تعدیل می کند. ما یک مطالعه تجربی در زمینه سفر هواپیمایی انجام دادیم. داده های حاصل، مدل پیشنهاد شده را تأئید می کنند.

 

خرید آنلاین
نسخه نمایشی 25000 تومان

با کلیک بر روی دانلود ، به صفحه پرداخت هدایت می شوبد و بعد از پرداخت، فایل دانلود می شود.

  • Facebook |
  • Twitter |
  • Delicious |
  • Email
  • :این مطلب را به اشتراک بگذارید یا به دوستان تان پیشنهاد دهید

[ پرداخت از طریق تمام کارت های بانکی عضو شتاب امکان پذیر است ... ]
© Copyright modirprozhe.ir 2016
Design By Iran Nashr Eshop